16.25

hittade en blogg och tjejen som hade den hade en tävling om ett presentkort till H&M så var med i den, haha fast risken att man vinner är ju inte stor :p men kul skulle de vara!

och tankafett.com har lagts ner (?), eller för tillfället iaf, de sög! :( men då gick jag på www.tankaner.com/se.
för jag vill ju ha min film, haha! ;)
men tanka ner hade inge oth :'( , vad ska jag göra nu?! ville ha resten av avsnitten ju...
men livet är inte alltid rättvist.

usch nu har jag suttit framför datan sen jag kom hem från skolan, nu måste jag hitta på nåt i dehär fina vädret!
eller så kan jag ju kolla tv :) haha. 
för cykeln funkar inte, växlarna har pajat och fastnat på 7an (högsta växeln) å så vågar jag ändå inte röra i den ^^, den har ju stått i garaget hela vintern så finns säkert enmassa spindlar på den :s , haha spindelfobi!

aja, nu måste jag UT! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0