20.13

hejsan :)

idag på morgonen hjälpte jag elin med morgon jouren, red och mocka.
och pilgrim var helt crazyyyy! ;) fast i slutet gick de bra (y)

sen for vi till siekas, först åkte vi till uffe å jatta(?), hon hade fyllt år så då hade hon en massa gott fika :)
och så mätte jag och uffe oss, haha och jag var längre (y) :D

och sen for vi till bastun med skotern å grillade lite. bertil, marit och oskars familj var också där!
 (anledningen till att vi grillar vid bastun är för att de är så dåligt före att man inte kommer nån stans typ :()
men pappa körde upp ett spår till mej och när jag skulle köra hann jag 5 meter innan jag satt fast, de är vad jag kallar skillz!
och bertil hade lyckats få lös grizzlyn, och sen när han skulle köra bort så fastnade han i vattnet(på sjön).
men bara för att pappa är så duktig så fick han lös den och så körde han den till gården,
och då fick jag skjuts tillbaka av oski :) haha, inte orkar ju jag gå!

och nyss pratade jag med ida i telefon,,, längtar verkligen tills vi åker dit.
maya höll på prata i bakgrunden hela tiden :) haha <3
och ida sa att maya är en såndär snäll unge som sover till 10 och inte skriker på natten (y) ;) haha.


pussåkram♥



haha, Lord imorse.




Nutella :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0