20.26

hej,

tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg för att meddela er om jag jag börjat packa först nu (y) haha.
och snart ska jag lägga mej :)
ska vakna mellan halv 4-4 nångång. slå de ni! ;)
hoho, fyfan. men jag kan ju sova i bilen, värre är de för pappa :/ :p
flyget går halv 8 och vi är på arlanda vid 9 och tåget till linköping skulle gå på dan nån gång, kanske mellan 11-12,
så då har jag gott om tid att äta på maxxxx, och mmsa en bild åt jim! haha asg ;D alla fatta nog inte dedär menmen.

pussåkram♥




bara för att jag vill ha sommar!


Kommentarer
Postat av: Matilda

jag vill också ha sommar! :D och vi ska cykla till jänkis igen och så ska vi bada :D lääääängtaaaar! :)



jag fattar ;) det dära med jim asså :p :)

2010-04-07 @ 10:22:52
Postat av: ELIN

jag fatta, haha asg ;)

2010-04-07 @ 18:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0