epan & taxin

HEYY!

nu har jag just kommit hem från julia, kulkul var de där! vi fikade (som fan) och var ute å spela brännboll och sen mot slutet körde vi sanning eller procent haha. och när vi fikade döpte jag om ida, så från och med nu heter hon taxi och när vi spelade brännboll blev jag epan, haha en liten röd traktor (y) :D yeyy!
tänkte kolla film nu, men måste se nån komedi.. annars kommer jag inte somna alls, haha jag och taxin skrämde upp oss lite på väg hem, men bara liite. erkänn de är ganska illa om man tror att en gubbe som är ute och joggar och en tant som ser läskig ut omringar en! haha men de gjorde iallafall vi, så vi tryckte ihop oss när gubben sprang förbi x) ojoj, övertrött här!

pussåkram♥



Kommentarer
Postat av: Taxi ;)

Klart bäst vi är Epa <3 ;)

2010-04-20 @ 16:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0