HEJ!...

... alla.

kom ju hem igår kväll men orkade inte skriva då ^^ så då blir de extra mycket nu.

idag har jag läst ut min bok, dark visions heter den :) jätte bra! <3
och så har jag varit till stallet å ridit pilgrim, skrittade ut å sen red jag i ridhuset.
sen har jag inte gjort så mycket annat..

hm, orkar inte skriva vad vi gjorde i linköping.. men kan säga vad jag köpte;

*gula converse
*2 linnen från bikbok
*2 tröjor från bikbok
*leggings
*bikini-överdel
*grimma med text
*grimskaft
*blåååå piggborste
:D

hann inte va på stan länge alls:(, haha de var stress,stress,stress.

de blev inte alls exrta långt menmen, nu bilder :)



Maya <3 :)











pussåkram♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0