sjätte april tvåtusentio :)

hejhej ^^

idag vaknade jag hyfsat tidigt, åt lite, gick till ica och köpte söta björnar och for till stallet :)
ledde ut pilgrim lite, och de gick ganska bra. haha, fast han tjöt (stavning?) några gånger ;)
och när jag kom hem följde jag med pappa till finnelainen och tanka, eller jag skulle kolla efter mjukglass men de hade dom inte :(

aja, nu ska jag nog snart packa, lika att göre de klart så behöver man inte tänka på de sen :)
för dom som inte vet så ska jag till linköping imån, kommer inte ihåg om jag har skrivit de :s menmen.

och förrästen så vet jag inte hur de blir med bloggningen därifrån, ida kanske inte har en data.
eller de måste dom väll ha... tycker man. men vi är ju inte borta så länge iallafall såå.

pussåkram♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0