Fredag den 13de!

Idag är verkligen min otursdag! :o Först är Pille helt förjävlig i stallet, när jag sku hämta han från hagen så hade han fått av sej grimman på nåt sätt så tog han med bara grimskaft. Och när vi är framme vid den sista (leriga) biten så springer han iväg!, i full galopp. Så långt bort han kunde komma -.-''
Och sen när jag kom hem så började jag laga mat för hade inte ätit nå.. Och just när maten är klar så börja jag må illa, å så spydde jag en massa ;s :(.

Har en känsla av att de kommer hända nåmer innan kvällen är slut :(.
Men nu är iaf mamma påväg till Konsum för att hämta en film åt mej :) och sen sku hon till ICA för att köpa mat och nå gott :D Hoppas bara jag kan äta och inte spyr nåmer :p

Pussåkram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0