Jour!

Hade jour idag så steg upp tidigt och cyklade till stallet :) Tog ut alla hästar, gav mat, sopade stallgången, fyllde lite vatten och tog hand om Pilgrim :).
De första jag gjorde på morgonen var att ta in lilla gubben, och så fick han äta sin frukost inne :) Han var så trött så han orkade inte äta allt ens :p Och så stod han där och "sov" med underläppen hängandes nere i knähöjd ungefär ;) Haha han är så gullig! <3

Senare ikväll ska jag och natta och när jag kommer hem blir de nog att kolla på min ny-nerladdade-film :) Typ The Dutchess hette den :) Den är säkert jätte bra :) (y)

Idag kommer de komma upp enmassa olika inlägg så kika in senare också :). Puss♥


Carre är för söt när han tigger :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0