(n)

Det gick asdåligt att rida idag!:( Fast som Matilda E sa; Om de går bra varje dag uppskattar man de inte som man gör om de går dåligt ibland. :)
Och så märkte jag att mina ridstövlar var trasiga. :( Dom gick nog sönder när Pilgrim mosade mitt ben mot ett träd igår när jag och Elin red ut ;(.

Bara för en liten stund sen var jag och grävde i mammas garderob och då hittade jag en fin tröja! Och den kommer nog användas flitigt! :) (y)

Och imorgon ska jag bara till stallet och smörja :) Och kanske kolla på när de är hoppträning. Pilgrim ska gå med så kan inte rida :(

Nu Sex and the city 2 :) Somnade efter halva igår så får se färdigt den nu ;) Puss♥


Saknar dej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0