Rovdyr

Idag har jag varit och hälsat på bebis! <3 Borstade VÄRSTA ordentligt och spolade av hans ben, ensam! (y) :D Sen så fick han på sej en ny grimma, den var rosa :') och så stod de superstar på den! 
När jag började gå hem så möter jag klump 1 och smidig 2 som kom farande på cykel. Det var en rätt så rolig syn :D Och så övertygade dom mej att följa med tillbaka till stallet, och snäll som man är följde jag med!
När jag kom hem var de middag, snabbt till konsum och hyra film och köpa tjockisgrejer och sen snabbt hem och duscha och sen bar de av till örat! :D Och nu står film på schemat :), Rovdyr :s.

Nu är de slut på mitt dum-i-huvvet-inlägg *asg*. Pussåkram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0