22 December - Mayas födelse dag <3

Igår var det ju sista skoldagen, vi kollade Karate Kid på folkets hus och sen bjöd Minna på julmust och pepparkakor :) Sen hoppade jag över lunchen och for hem och då åkte vi till Happis.
Happis suger! Blev riktigt besviken på Ö&B!
Köpte en julklapp till Elin och då behövde jag inte ens använda nåt ev de 300 kronorna mamma gett mig att handla julklappar för. Och så var det så sjukt kallt så ville helst inte ens gå ut från bilen! Haha.
När jag kom hem höll pappa på att krocka med nån bil, KLANT! Sen fick jag skynda mig iväg till träningen, nackdelen var att jag inte hann äta så de enda jag ätit under dagen var pepparkakor och lite godis!
Vi hade typ mördarpasset, och när vi spelade fick jag en boll rakt i ansiktet så började blöda ur näsan och nu är den lite svullen och gör ont (n) :( Haha. Och i slutet av träningen var det så sjukt tungt, kunde typ inte andas och mådde en aning illa eftersom jag inte ätit nå, men det kändes onödigt att gå och sätta sig när det nästan var slut och när det var sista träningen innan "basket-jullovet" ;)
När jag kom hem käkade jag en enorm pizza-bit, gott! Och sen myste jag lite och kollade Morden i Midsomer :)
Pusspuss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0