Dan före doppare-dan! :)

Idag har varit en helt üüüber bra dag!!
Vi tolkade med Pilgrim, och han var underbart duktig! Först satt bara Elin i pulkan och då skrittade vi och travade. Men sen blev Matilda E slö och så satte hon sig också i pulkan, och vi skrittade och travade då också! Fast man märkte lite skillnad när Matilda också satt i pulkan, haha Pilgrim tog i med den kraften han hade använt när Elin åkte haha och han kom typ ingenstans x).
Men han är så duktig, tänk han drog typ 100kilo+ och sen satt jag ännu på! Fina ponnyskrutt
Sen hoppade Elin Sickan lite i ridhuset så fotade henne :) Dom var jätte söta när dom tränade "omhoppnings-svängar" :D
När vi skulle åka hem såg vi att klubbisarna hade smitit så vi fick hämta dom från sommarbetes ängen, haha dom stod som renar och grävde i snön!
Men när vi äntligen for hem fick vi lite bråttom för vi var tvungna att skynda till Granngården, men vi hann! Köpte lite julklappar där, sen var vi till ICA och där köpte jag en julklapp till Elin och sen var vi snabbt till Mulligt & Gulligt och där köpte jag en julklapp åt mamma :)
Nu ska jag slå in julklappar och så, och klockan 9 ska jag se filmen Holiday :) Puss ♥


Elin och Sickan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0