Julafton 2010 :)

Här kommer en snabb sammanfattning av gårdagen :)
For till stallet på morgonen, öppnade mina julklappar som jag fick av Elin och Matilda och sen tog vi ut hästarna och gav hö. Vi red ut barbacka, först var Pilgrim jätte lugn men sen vid Heikkiläs (?) så var de 2 renar och då fick alla ponnyerna lite syk :p Efter det gick det dåligt! Flög av också, haha han drog värsta feta bockningen och så höll jag fast i hans hals och typ hjulade av så jag landa på fötter ;D
Sen när vi kom tillbaka fotade vi lite julbilder och sen for jag hem, duschade och kollade Kalle Anka :) Sen öppnade vi julklapparna, fick 5! Haha. Min Sony-älskling, väskan till och minneskortet av mamma och pappa. Sen fick jag lite godis och pengar av farmor, och en bok som jag slagit in åt mig själv för att slippa betala den till mamma! ;)
Resten av kvällen lekte jag med kameran :) ♥

Kommentarer
Postat av: ellen :)

va haru för sony? :D

2010-12-25 @ 18:24:59
URL: http://hallqvistellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0