Juldagen..

Idag hade jag tänkt ha värsta sköna långa sovmorgonen men hade så sjukt ont i nacken (från när jag försökte leda Pilgrim tillbaka till hagen efter att dom hade smitit för någon dag sen, han studsade och drog som fan så tror jag sträckte mig lite..) så jag var tvungen att stiga upp :p
Mamma, pappa och Jim är i Siekas så är ensam hemma med Johan, som inte är ett speciellt bra sällskap.. Har ägnat förmiddagen åt att försöka förstå mig på kameran :) Vill fota utomhus men orkar inte klä på mig och gå ut! Haha. Är man slö så är man.
Imorgon ska jag ju iallafall till stallet, har förmiddags jouren, så då kan jag kanske ta nån fin bild på Pilgrim :) kulkul...
Nu ska jag gå och käka någonting, magen kurrar :) Puss ♥
2 bilder jag tagit idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0