Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting.

Rubriken stämmer ju inte riktigt men började tänka på Rasmus på luffen-filmen :)

Skolan idag var inte speciellt jobbig, faktiskt så var den riktigt bra! På tekniken använde jag min ugglesyn och hittade skaft till våra skruvmejslar - nu får pappa sin julklapp! Sen på matten spelade vi bingo och vem vann inte jappen? - Jo, jag såklart! Och vi hade ingen idrott för gymnasiet hade innebandy turnering (y) Och imån har vi innebandy turnering, haha Anton kom på det härliga namnet Spice Girls åt vårt lag! ;)

När jag kom hem klädde jag om granen, och slog in lite julklappar som jag sedan la under granen. Sen stickade jag lite på mammas strumpor och sen for jag på träning. Vi hade inte mördarpasset men det var ändå tungt, mkt armar!

Senare på kvällen kom Carina, Raimo och Kim och hälsade på :) Det är inte ofta dom är hit! ;)

Nu har jag dushat och ska ta och hjälpa mamma att krydda våra "jul-köttbullar" :)
Puss ♥


Imorgon ska jag till den här sötnosen efter skolan! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0