Old times <3

Idag har varit en.. helgdag typ :) Sån som vi hade nästan varje helg förut, alltså en heldag i stallet. Har vart jätte mysigt idag i stallet, kom dit vid 10-tiden bytte om och så fotade vi lite vinterbilder med Elins kamera (kommer upp här senare).
Och sen red vi ut, först till masten och sen frös Matilda så mkt så hon gick hem men jag och Elin fortsatte till våran äng <3 Där galopperade vi lite, Elin flög av 2 ggr... Andra gången var jätte läskig! Då skrattade jag INTE! ;) Men det gick ju bra (y) Sen så gjorde Pilgrim en jätte fin super-bockning också, haha tappade BÅDA stigbyglarna ;)
När vi kom tillbaka till stallet mockade och smorde vi lite, mockade åt Carre och bästMatilda mockade åt Pilgrim <3 Tack älskling! Sen smorde jag mitt-Pilgrim träns och Ellas träns :)
Och sist men inte minst så tolkade vi med Sickan! :D Jätte mysigt! Ska pröva med Pille också någon dag :) Om vi tolkar med Pilgrim så kan ju Matilda och Elin åka bakom och jag sitter på han så ingen behöver gå (y)
Haha det var länge sen jag skrev ett såhär långt inlägg, grattis till den som läste allt! Puss ♥
Haha, Måns ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0