Pilgrim = Dumbo <3

Innebandy turneringen idag gick ju bra, fast vi förlorade sista matchen! Men i början ledde vi med 2-0 men sen vann dom med 6-3, tror jag det var :) Kul var det iallafall! Fick 2 fina märken på benen också, haha man ser att märkena är från en bandy boll för det är som ett stort rött märke med små hål i x) Haha!
Sen kollade vi prisutdelningen för KM-skitet och sen julkonserten, fick jävligt ont i arslet av att sitta still på läktaren så länge! ;)
När Elin sen for till stallet åkte jag med :) Red barbacka i ridhuset, först gick de sjukt dåligt och var jävligt oseriös! Haha, jag och Matilda E kom fram till att Pilgrim viftade med öronen för att han trodde han var som Dumbo (den flygade elefanten) HAHAHA x)
Nutella bråkade liite med Elin också, fast när jag väl försökte rida ihop han gick det så jääääääääääääävla bra! ♥

Puss ♥


Tog den här bilden just när jag kom hem, men nu är märkena mkr tydligare. Haha och på utsidorna är de typ en blå-märkes rand! Jätte sexigt! ;) Nästan på exakt samma ställe också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0