040210

hej ^^

 

idag på idrotten hade vi skridskor, och nu har jag fått nåra fler blåmärken till min samling ;) haha.
efter skolan gick jag och mamma till banken, vi fixade ett bank-konto å kort såklart. kortet skulle komma typ nästa vecka? eller nåt sånt å sen ska jag bara fixa ett idkort ;D, yeeey.
och så har jag kollat one tree hill, de är extreemt bra. eller inte dom nyaste avsnitten, för jag tycker att lucas ska vara med! men dom äldre är de inget fel på :)
och imån blir de att pallra sej iväg till stallet, åker nog med bussen direkt efter skolan så blir man klar hyfsat tidigt.
nu kommer nåra bilder från idrotten;



haha, kalla och hennes miner ;) suddig ;(

puss♥


Kommentarer
Postat av: Kalla ;D

det var bara bra att den var suddig ;)

2010-03-21 @ 12:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0