130210 - uteritt ;)

hejsan ^^

imån är de alla hjärtans dag, ska baka en tårta ikväll :) var till ica med elin för ett tag sen och skulle köpa ingredienser, men grädden var slut å dom hade inge hjärt strössel :( så de slutade med att jag rinde hem till mami och hon sa att vi redan hade grädde så de räckte, och så köpte jag nå sliskiga gelehjärtan! haha. ;)

idag i stallet red jag och elin ut :) de var asskojj, vi red till en äng, å jävlar va snö de var. fanns inte ett jävla spår :D pilgrim tyckte de var skit jobbigt att ploga så han slängde sej in bakom nutella, haha. och ni skulle ha sett vilka jävla steg han tog i traven och i galoppen hoppade han nästan frammåt ;) älska uteritter! <3
måste göra om de nästa helg också, hoppas de snöar mer så våra spår försvinner :p

nu ska jag kolla lite oth, puss♥




bilderna är från förra helgen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0