220210

hej :)

tänkte skriva igår men kom inte in på bloggen då så de blev inget av de.., men idag har jag deståmer att skriva ;)
först hade vi idrott på morgonen, snölek. vi hade nå stafetter och spelade rugby.
efter skolan åkte jag till stallet med bussen å så hjälpte jag å elin till med lektionerna :)
och btw, matilda-e är jätte gullig :D, jag fick köpa två av hennes naturborstar för 50 spänn!,
och lisa bad mej skriva om henne när jag en gång höll på att berätta om gulliga personer,
 men kommer inte på nåt ;p, haha!

och så har jag ju bestämt mej för att börja spela basket igen! första träningen är på onsdag, kommer vara helt slut! ;)

de var nog allt, puss♥ 


Kommentarer
Postat av: linn

Jag då? :´(

2010-02-22 @ 22:47:03
URL: http://finnelinn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag ska inte börja med basket, ska satsa allt på hästarna istället :) <3

2010-02-23 @ 15:48:17
Postat av: Sofie

Inte kommer du och vara helt slut !! ;)

2010-02-23 @ 19:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0