230210

svar till sofie; haha jo de kommer jag! ;D



hejsanhejsan :)

vi kan köra en kort sammanfattning om dagen.., i skolan hade vi musik på morgonen, vi har delat upp oss i 3 grupper och ska träna in var sin låt och min grupp är inte så seriös, haha vi satt å lyssnade på nån jävla cowboy låt hela lektionen ;) tur att inte cristina(staving?) kom..
resten av dagen flöt på i normalt tempo, - alltså sakta. sen tonade jag ju håret och åkte sen till stallet. fick hoppa pille, han var asduktig! :D vi hade nåra galopp-bommar på en långsida och två kryss på den andra, första gången jag red mot bommarna blev de halt kaos typ, haha han snubblade på dom och allt. men dom två sista gångerna hade han fattat vad han skulle göra, och han for över dom hur fint som hellst :) haha och när de gäller dom där kryssen så gick de ju lite som de gick ;p. fast han hoppade ju (y) dom andra hoppade typ 55 cm men inte pilgrim nej, han hoppade minnsan 70-80? ;) hrrmmm.., nästan iallafall :)

pussåkram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0