280210

hejsan :)

kursen idag gick super bra, vi var lite sega i början men kom igång riktigt bra till slutet :)
och carina tycker de är en stor skillnad på hur pilgrim ser ut nu än sist hon var här, så de är ju positivt :)

efter stallet skyndade jag mej hem och jag tror att jag slog ett världsrekord idag!, hann dusha, klä på mej och fixa håret på en kvart !
sen sprang jag till sporthallen och kollade 97ornas match, dom vann mot gladan. kommer inte ihåg ställningen :p

efter de kollade jag ksks? match mot gladan, dom vann också med typ 46-42? tror jag :)

och sist så satt jag i seket(stavning?) med lisa, då spelade öif 95? mot jokkmokk. öif vann. :)
haha jokkmokk hade värsta gulligt lag :)
5 tjejer som jag tror var 95or och en liiiten kille som såg ut att vara yngre mej, haha!
och i sista perioden blev 2 av tjejerna utfoulade, tyckte lite synd om dom :(

nu middag och sen ska jag gå till elin och färga hennes hår :) hörs därifrån, pussåkram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0