Carinakurs (y)

hej :)

vi börjar dagens inlägg med ett "dagens-skratt" höhö.
jag(-) till elin(*)

- Eliiin! jag vill ha nåt att dricka.
* Är du dryg?
- Nej, jag är törstig :)


idag red jag kurs för carina, det gick skiiiiiiiit bra och ändå hade pille gått en entimmes lektion före :)
jag red tillsammans med elin och matilda, och jävlar vilka ljud-effekter man hörde från matildas håll ;)
red lite skänkelvikningar i skritt och trav och så tränade vi på förvänd galopp, för mer detaljerad beskrivning läs
elin och matildas blogg (y)
sen när jag kom hem dushade jag och sen for jag med matilda till elin, och nu håller vi på å fota massa flummbilder,
kanske kommer upp nån på bloggen sen. bateriet är dött.

 pussåkram♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0