efter träningen ;)

hejsan alla söta människor! :)

de var jätte roligt att träna igen och alla verkade glada att ha mej tillbaka, inga sura miner :)<3
bestämde mej redan i början av träningen att jag skulle klara av de dom andra gjorde,
 även om de inte gick lika fort. och de höll jag! är faktiskt jätte stolt över de :)
och var faktiskt inte riktigt lika usel som jag förväntat mej ;) men konditionen behöver liite träning den :p

efter träningen käkade jag och sen dushade jag så nu är jag fräsch igen,
haha orkade knappt lyfta armarna för att sätta shampo och balsam i håret ;)
så nu är armarna, knäna och magen DÖDA! men de är sånt man får ta, imån är de bra igen,
eller kanske lite träningsvärk, och på idrotten har vi cirkelträning så kommer få ännu mera träningsvärk :p

nu ska jag göra matte-läxan, pussåkram♥

nu måste jag fixa en basket-kategori också! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0