today, tomorrow, toyota..

tjosan :)

träningen idag var rolig, haha fast måste träna på "nåtsomjagintekommerihågvaddeheter" så att passen kommer till den dom är tänkta och så dom inte blir 10 km för långa ;) men de kommer... hoppas jag :)
efter träningen gick jag hem och åt massor med mat, muskelbyggning på G! :) Tänk vad kul om jag skulle bli ett riktigt muskelknutte, (stavning?) hehe..
å nu sitter elin å svammlar på msn, eller nu svammlar hon inte nå mer! ;o.. -game on, bajskorv! :@
(den de är menat till fattar nog inte dedär menmen, så är de om man inte ligger på samma nivå som elin och jag! höhö.)

imån är de ju carina-kurs, och matilda ska inte vara med! :'( nu är jag lessen.. <3

och så skulle jag kolla om prispress har öppnat sin hemsida och vad finner jag inte då? joo, att de står att dom ändrat datum från 25/2 till 4/3!!! grr.... nu får jag lust att spöa upp en i "idiot-trion", haha! (där jag själv ingår, av nån konstig anledning :s)


pussåkramskumbanan♥




Kommentarer
Postat av: Elin

Stina, de är ingen konstig anledning! Det är ju självklart att du är med i den! ;)

2010-02-26 @ 21:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0