140110

hej :)

idag red jag och elin i paddocken, nutella stegrade typ hela tiden :s å elin flög av minst 10 ggr, säkert 15. å pilgrim bockade å stack iväg typ hela tiden, sist vi var ute var han ju jätte snäll :( men alla har väll sina dåliga dagar, även om jag tycker att de inte borde få finnas nåt sånt :p
när jag kom hem åt jag middag å så kom matilda en sväng, <3 hon hade varit på sph å kollat basket typ.
ska typ snart gå å dusha igen, hatar vinter.. för om man dushar ofta blir man så jävla torr! ;( blää.
å till helgen blir de nog att fara till backen med kallsi <3, om jag hinner samla nog med mod ;)
haha och om mina slalom grejer passar. :p
men de var nog allt, puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0