150110

Tack Hanna & Nerurie! :D

 


hejsan allihopa :)

nu blir det en kort sammanfattning av dagen;
idag är de ju fredag, alltså kort dag (y) skolan var chill å kallsi avslöjade att hon tyckte hennes nya smeknamn var lite sexigt ;) haha. efter skolan åkte jag och elin till stallet med bussen. red i ridhuset i ca 50 minuter, inte speciellt seriöst. men imån ska vi försöka se till att rida ordentligt! efter stallet var jag hem och åt middag och sen gick jag till matilda. vi gjorde inte så mycket men de var kul ändå :)
nu ska jag vara duktig och ladda upp lite bilder, och sen läsa lite andra bloggar, puss♥


från i måndags :)
 

pilgrim <3


elin & tella <3







Kommentarer
Postat av: hanna

sv: åh, va kul :)

jag har läst alla böckerna på svenska också, men jag tror nästan att alla repliker osv. gör boken mkt bättre på engelska :)

2010-01-15 @ 23:06:14
URL: http://dreamonbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0