170110

täänkte slänga in ett snabbt inlägg innan jag går å dushar:)
idag har jag varit hemma hela dan, har inte ens gått utanför dörren. haha.
tänkte ju fara till backen men efter att jag vaknade extremt tidigt efter ett x antal mardrömmar så fega jag ur!
å då blev elin lite suris på mej :(
men jag har minsann varit flitig (y), jag har städat, kollat tv, lagat mat och städat igen. slå de ni!
jim å johan kom tillochmed för att äta middag här, och johan måste ha tyckt att de var gott för han hämtade mer en gång :D
imån är de ju skola igen å så har vi idrott första timmen, hatar måndagar! ;) 
fast sen på kvällen är de ju new moon <3 den måste man fan bara se!
å så ska jag till stallet. matilda sa att pille var lite halt så han får ta de lungt å så får han bli bra snart :)<3

nu ska jag gå och dusha, puss♥

om ni undrar varför jag inte svarar på sms så är de för att mina pengar är slut!


Kommentarer
Postat av: hanna

sv: jag red när jag var 4 - 6år & sen slutade jag, tog upp intresset & började på ridskola för nåna år sen, där gick jag i 1 år och sen skaffa mamma häst till mig, haha ^^

2010-01-18 @ 16:31:09
URL: http://dreamonbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0