220110

tjoo:)

vaknade imorse efter 11 nån gång å så tänkte jag; "nu är dom andra å äter.. jag är hungrig!" haha, är inte de ett friskhetstecken?. och så då gick jag å åt. sen hade jag tänkt att jag skulle hinna me en massa skit innan jag var tvungen att åka till stallet men såklart hann jag inte me de för att jag kollade på tv, menmen sånt är livet. borstade pilgrim i gången idag också, sen skrittade vi igång ut å när vi skulle vända börja nutella stegra å sen vägrade pilgrim skritta, haha de blev extreemt sakta trav med JÄVLIGT höga benlyft, idiot ponny! ;) men i ridhuset var han jätte snäll.. sen nattade jag och elin å så for jag till carina å åt tårta, hon fyllde typ år idag så grattis!<3 till henne :p sen har jag varit duktig å tränat lite gitarr och nu ska jag kolla om de finns färg i skrivaren å om de finns de så ska jag ta ut lite bilder till pilles bok :)

puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0