230110

tjenare snyggingar!

idag hade matilda jour så de blev att stiga upp 6 imorse, blää.
vi förde ut hästarna å så mocka vi, när vi satt i baracken å käka lunch blev matilda suris och gick upp.. -å så plötsligt säger elin; ELLA OCH LINUS ÄR LÖSA! å ja ba; jofaan!. tjockisarna hade kraschat staketet, men pilgrim hade minnsann inte gått ut :), duktig ponni<3 vi satte in dom i hagen å så sa elin; jag tror vi måste ha hammare å spik.. å ja ba; fan, jag som suger på syslöjd! xD HAHA, BÄST!! men som tur var kom steffe å fixa de ;)!
sen red vi i ridhuset å de gick bajs! och sen mer bajs :( matilda fota lite så de kommer nån bild..
efter de for vi hem å åt midda, å så knallade vi till ica i vinterkylan å köpte 2 dippar å 2 gurkor å en påse morötter, de blir nyttigt tjock ikväll! sen nattadee vi hästarna å for hem till elin å nu snart klockan halv 12 så börjar jag vet vad du gjorde förra sommaren, å sen ska vi nog kolla lite på Basic instinkt <3
å nu jävlas matilda å elin me mej så mkt att jag inte orkar skriva mer :) nu blir de bilder :D





sötnosen min :)<3

puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0