260110

hejsan :)

ikväll bakade jag en nougatkaka, som blev jätte god (y)- om jag får säga de själv :p
å så smaskade jag på den medan jag kollade ncis. :)
sen så har jag varit i stallet också, åkte dit med bussen å så red jag nutella för elin var sjuk. å så red linn pille :)
nutella var faktiskt jätte rolig att rida men hon är så jävla liten, trodde hennes ben skulle vika sej.
å ändå för inte så länge sen red jag zelman å han är bara 3 cm högre än tella.
men nu när man har vant sej vid tjocka, trygga pilgrim så känns de jätte konstigt att sitta på en smal liten ponny ;) haha.
imån blir de också stallet och sen när jag kommer hem måste jag baka tårta, huvva.

puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0