Dagens sista inlägg.

Nu har jag tränat, stretchat(!) och dushat (dödade 8 myggor i dushen), känns skönt att vara svett-fri igen, haha!
På träningen gick de ganska bra mot slutet i varje övning. De är ju som då man kommer igång. Men de är så svårt att komma ihåg att jag ska böja på benen, eftersom att när jag rider ska jag INTE dra upp knäna och jag SKA trampa ner hälen.. Och i basket är de oftast tvärtom :p.

Skriver dehär som sista inlägget idag även om de är tidigt, för kommer ändå inte ha tid ikväll.
Ska försöka gå och sova vid 10, för idag var jag så jävla trött (sov bara typ 5 timmar) och vill köra järnet imån på träningarna eftersom de är sista "hela" dagen :).

Och nu babblar Matilda nåt om att vi ska fa och fixa hagen åt hästarna ikväll också :p så då blir de väll de också, men skit om jag missar Miss Marple ;(!! Haha!

Nu blir de iallafall att slappa ;) (y) Ska gå ner och ta mig en kopp te (teberoende) och nåt nyttigt till :p  Puss♥



r.i.p  korgen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0