**

Idag vaknade jag vid 11 för att jag var såå pissnödig, orkade inte gå på toa igår på kvällen så då blir de så ;) Haha, sen har jag kollat Life of Ryan och fått dagens dos av bråk med mamma (hoppas jag ;s). Och så har jag så extremt ont i magen så gick tillochmed på en promenad! Men de hjälpte inte så de slutade med att jag var tvungen att ta en alvedon ;( och nu väntar jag på att den ska börja verka..
Ikväll kommer Jim hit också, han orkar typ inte vara i Kalix när han ändå inte kan göra nåt. Hoppas han blir bättre snart!<3 Så då får man iaf sällskap på kvällen :) Mamma och pappa går alltid och sover så tidigt :(

Vi hörs kanske ikväll, annars; Ha en trevlig dag och kväll :)♥


Alvedon klarar ALLT! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0