Tisdag

Idag har jag vaknat klockan halv 7, då åt jag frukost och borstade tänderna och gick tillbaka till sängen och sov igen. Sen steg jag upp just så att jag skulle hinna klä på mig och så gick jag till träningen :), som var jätte kul (y) sen kom Ida till mig och vi gjorde lunch, som bestod av korv och makaroner. Gjorde ganska mycket mat så vi fick proppa i oss de sista ;) Sen gick vi upp till skolan och sköt lite skott och sen var de dags för träning nummer 2, det var också askul!! Och när jag kom hem gick jag och DUSHADE! :D
Sen när jag klätt på mig gick jag ut med en kopp te och kakor på hmm.. vad ska man kalla de? verandan(?) och njöt av det härliga sommarvädret som äntligen har hittat hit! Jätte varmt och skönt har det varit (y)

Nu ska jag inte skriva nå mer, kommer nog inge mer idag alls :p Men ha det bra!♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0