Träning

Idag började basketskolan :) Och om jag ska vara ärlig hade jag inte den minsta lust att gå, ville bara stanna hemma. Men när jag väl kom dit och började träna så blev de askul! Hade helt glömt hur roligt det var! :D Första träningen var klockan 11 och sen skulle nästa ha varit 4 men dom ändrade så de blev klockan 2 istället, och imån tränar vi klockan 9 och sen 2. Usch va jobbigt att stiga upp så tidigt ;) men kul ska de bli :D

Bra att man kommer lite mer i form nu så jag orkar rida ordentligt HELA ridpasset sen när Pilgrim kommer <3 :)

Och så berättade Frank om hur viktigt att ha starka muskler för att inte skada sig, så de ska fixas! Fick ju se hur de kunde gå annars ;s

Hörs kanske senare ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0