16.31

Nu har jag äntligen kommit in i huset! Haha, när jag kom från Eko så var ingen hemma och ingen hade lämnat nån nyckel så var utelåst. Började läsa Bree Tanners andra liv (en Ljudet av ditt hjärta-roman) men så blev jag typ sönderbiten av alla mygg så gick och satte mig i Mercan. Och där var de svinigt varmt, och så tog de ett tag att komma på att jag kunde öppna fönstet x) HAHA!
Men sen kom mamma hem iaf så då kom jag in (y)
Nu blir de mys hela kvällen, funderar om jag ska gå till ICA och köpa nå chips eller nå för ikväll är de en film i 3an jag tänkte se. Fast iofs så blir man bara tjock av att äta chips ;) Men de är ju såååååå GOTT :D.. Aja, får se hur jag gör :p

Hörs kanske ikväll :) pussåkram♥


Siiiiiiiiekas :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0