dålig bloggning...

Har varit ganska dåligt med bloggningen på sistone, var ju i jänkis i typ 3 dagar såå..


Idag var jag och Matilda i kuiva på folkan med Ponsy och hade ponnyridning :) De var himla mycket folk så vi tjänade myyyyycket money (620kr) ;) Haha. Elin kom också och dit och höll oss sällskap, trevligt, trevligt. Sen när vi kom tillbaka till stallet spolade vi av Ponsy, för de tyckte vi hon var värd, och sen satte vi ut henne i hagen. Sen gick jag ner till baracken och sökte lite tvätt och satte in de i mitt skåp :)
Kom nyss jag hem från Siekas, men de var bajs där så de skiter vi i att skriva om! Ha en trevlig kväll, puss ♥


Elin: Lite av dina kläder var redan i ditt skåp, typ dina ridbyxor och din fleece-tröja. Vet inte om du hade nåmer, och om du hade de så är de i "kalla"-delen :) ♥


den bjuder vi på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0