:O

Sitter och kollar bilder från vintern på mej och Pilgrim, och herregud! Nu när jag ser bilderna så ser jag också hur extremt dåligt jag red då! Inte för att jag tycker jag rider bra nu men jag SÖG verkligen då x) haha!

Ett exempel:
Då.. Detta var den bästa bilden jag hittade :o

Och nu :)


Har verkligen lärt mej jätte mycket, och även lärt känna Pilgrim då.. Men ännu finns det mycket kvar att lära. Ser även hur mycket finare Pilgrim har blivit på den här tiden han varit på klubben :). När han kom såg han ju ut som årets julskinka fan ;) men han gick snabbt ner och fick MYCKET bättre kondis. Och nu är jag jätte taggad och har höga förväntningar för sommaren. Nu har jag ju inte ridit på nästan 3 veckor men när gubben kommer till Jänkis blir de trimmning för oss båda! ;)

Älskar dej bebisen min ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0