Vägstädning

Städade med Ida (Taxi) :) Hittade typ inget förutom lite cigg-paket, ölburkar och snusdosor ;) Eller jo... Jag hittade en chipspåse och den var värsta tung så tänkte att de var vatten i den, å när jag kollade såg jag en MUS! Haha fyfan vad jag skrek :p. Fast sen begravde vi den och gjorde jätte fin grav åt den :)
Och när vi hade städat färdigt börja Lasse snacka om basket-skolan, så där ska jag vara med. Och de är ju veckan före marknaden, vilket passar jävligt bra med tanke på att det är först marknads-veckan vi får hästarna :)


haha vi var ju jävligt heta med  reflex-västar och allt ;D


R.I.P Musen <3







Imån kommer Ida, Anders och MAYA! :D shit vad de känns länge sen jag såg Maya.. Fast egentligen var de inte de :p hon har säkert blivit jätte stor :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0