Why does it rain?

Det har typ regnat hela dagen idag! Och när de slutade så gick jag upp till skolan å sköt nåra skott, och medan jag var där började de regna igen ;). Haha var helt blööööt när jag kom hem igen :p
Just nu sitter jag här å myser framför One Tree Hill, och det hade ju inte skadat att ha lite godis :p. Fast iofs har jag ätit så satans mycket godis nu på sistone, haha typ varje dag har jag ock Matilda varit till ICA.. (a).

Och imån blir de att fara till Luleå och föra Ida & Maya till flyget. Deras flyg skulle gå vid 4 nån gång, och sen måste vi vänta tills Jim kommer, vid halv 9-9 ;o. Fast papi sa att vi skulle fa och hälsa på nån undertiden så.. :)

Ha en trevlig kväll! Pusspuss ♥



Kommentarer
Postat av: Lisa

Haaha dem där små runda godisarna på syslöjden :P

2010-06-20 @ 13:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0