030310

hejhej :)

idag i skolan var vi och kollade på nån usel teater, haha jag och nän var pissnödiga halva tiden och den var fan typ mer än 1 timme lång! ;) sen när den äntligen var slut skyndade vi oss till toan :p
efter skolan åkte jag med bussen till stallet och så red jag ut med elin en sväng. red efter gamla ökx-vägen och hästarna var spända som fan. haha elin dratta av en gång också. stackars hennes rumpa! :(
och klockan 6 for jag på träning, och de var inte 45an idag! :D YEEESS! haha. fast de var jobbigt ändå :p
och så sa lasse att jag typ är "registrerad" nu, alltså att jag får spela, så de är ju bra :)

nu ska jag läsa lite bloggar och sen kolla tv, pussåkram♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0