110310

hejsaaan :)

idag vaknade jag hyfsat tidigt igen, lagade lunch och kollade en film, - stolthet & fördom.
har sett den förut men fortfarande lika bra :) nån annan som sett den ?

sen gick jag till stallet och så red jag ut med matilda och lisa :)
först mot tureholm, sen gamla ökx-vägen och sist till maria-svenn-backen?
haha, efter ökx vägen börja pille galoppera på hemvägen,

och så var vi nästan vid heikkiläs när en skoter starta framför oss. och ja ba till lisa:
- håll i snöret! ;).
och när vi kom närmare blev carre rädd och lisa flög NÄSTAN av :p och pille hoppade upp på en plogvall, haha. knäppis <3
och när vi väl kom tillbaka var jag den enda som satt på hästen! jag är bäst! :D eller så inte...

nu myyyys, pussåkram♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0