20.03

hejhej :)

tänkte vara slö och inte skriva idag men bara för att julia bad så snällt så kan jag ju göra de ändå :p

hmm.. idag hade vi match mot gladan, och vi vann :) OCH jag suger på straffar! :O
ofta man missar 4/4?!.. ;)
aja, sen när jag kom hem fick jag en släng av föööörkyyyyyyylnings-symptom :(
så stannar hemma från skolan imån för att skona alla oskyldiga små människor som finns där :)
fast till stallet ska jag nog ändå, kan ju inte bara svika linn :p

och till kvällen kom ju min kära bror förbi en sväng, och åt middag här.
och snodde lite låtar från min mobil.
och visade sin extreemt dåliga ringsignal, - tuttar, blablabla, tuttar.. nåt åt de hållet ;)

nu ska jag nog kolla en film och sen sooova ^^

pussåkram♥




filmen jag ska se :) har ju sett 1an så var bara tvungen att se 2an :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0