förlåååt..

hejsan.

tänkte skriva igår men däckade framför tven så jag får väll göra de idag, igår...
..hade jag basket match, mot piteå. och vi vann :) spelade som skit menmen..
sen for jag till stallet och red ut med lisa, red först mot tureholm och sen till kyrkogården.
och hästarna var jätte snälla, fick bara lite daamp på hemvägen. haha.
de är lite konstigt för i boxarna är pille och carre värsta fienderna men ute var dom kompisar :)

efter stallet åkte jag till elin å fikade lite :) gott var de. elins mamma är duktig på att baka!
och sen kom jag hem och då var de middag, pizza. och gossip girl! och de var då jag däckade i sägen,
och klockan var inte ens 8! haha. men sen vaknade jag till filmen som jag tänkte se, catch me if you can,
med leonardo dicaprio. den var riktigt bra (y) :)

nu ska jag snart ringa elin å matilda och sen åka iväg mot stallet, och ikväll blir de myyyyys hos elin i korvz! haha! :D

hörs mest-troligt ikväll, pussåkram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0