here we go again..

hejhej,

åkte aldrig till stallet idag, kände mej lite sjuk på morgonen och mina fötter gör ont!,
det är konstigt för båda är lite svullna men vet inte hur jag fått de. kanske är de basketskorna?
nåja, men jag har fått saker gjorda här hemma iaf, har laddat ner en ny film som jag tänkte se ikväll.
den heter tristan & isolde, nån som har sett den? :)
den verkade bra, men den får vänta till imån :p för kom på att jag ska åka till elin snart för elinmyys :)
jag och matilda ska sova där till imån, och då fyller elin ju år också!

haha, jag blev en tonåring.
matilda blev en fjortis.
och elin blir bara 12 ;)

aja, nu ska jag slänga lite kläder i en påse. pussåkram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0