<3

hej på er!
idag kommer bli en mycket-att-göra-dag! ska snart pallra mej ut och tvätta bilen (vad gör man inte för pengar?) sen kanske jag måste fa och köpa en b&j's, fast hoppas på lite sponsring då :p
och sen ska jag till stallet och rida, mocka, smörja och fixa iordning allt till imån typ utrustningen å sånt :) haha jag är jätte nervös!! fast har hela kvällen på mej, för ska natta sen innan jag far hem :p
och igår missade jag mannen som kunde tala med hästar! :o de åskade så mycket så tven lagga fast hela tiden  så då hade jag inget att göra och då var klockan vid 10-halv11 så tänkte att jag skulle sova en stund tills den började för jag hade ställt alarm, men sen när mobilen ringde var jag så trött så jag orkade inte x) haha! men just i denna minut så laddas den ner till min data så ska nog se den ikväll istället :p

får se om jag har tid att uppdatera senare, pussåkram♥



                             synd att den var så suddig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0