Elin tvingar mej att blogga igen -.-

Snark den ungen är jobbig<3

aja, nu har vi varit här i typ 2h (?) och allt vi gjort är nött lips, och jag sög menmen.. de är kul (y) just nu sitter elin och vilma å sjunger i'm yours :p som är jätte duktiga :).

hmm, men jag kan ju berätta lite om dagen.. idag var de ju första-maj-firande i stallet, köpte 5 lotter och vann på 3 ;) 1 förliten sammets-hjälm (haha) , 1 block och 1 privatlektion. privatlektionen ägde mest! :D<3!!!
och eftersom de snart är hopptävling på klubben så ska jag använda den till att hoppa snoppis :)<3
och sen köpte jag 3 lotter till för att jag jagade dedär lindorna som fanns gömda där nånstans ;b men dom hittade jag tyvärr inte :( och sen smorde jag snoppisens träns, och fixade ett nytt träns med mina grejer :) och den blev ashet! grr.. och så fick jag låna ett annat bett av matilda e så ska pröva han och se hur han går på de. :d

men nu ska jag sluta, pussåkram♥

an american werewolf in london, - HERE WE COME! :D


 SNOPPIS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0