Heeej :)

orkade inte blogga igår, inte för att de hände så mycket då heller. kollade rambo first blood och anmälde mej till hopptävlingen som är om 2 veckor. fast vet inte om jag ska vara med, för hade velat hoppa före och hinner inte de :( men vi får se :)

idag var nya pojken i skolan för första gången, han heter nikita *asg* xD. och på matten skrämde juuso skiten ur ella med sin gangster-look (bilden) haha. efter skolan åkte jag cyyykel till elin med elin :) å så åt vi tacogratäng (y) gott som fan var de! och sen for vi till stallet å hjälptem linn med lektionerna.
imån blir de byn med elin efter skolan å köpa nutella på burk :D haha. och sen ridlektion.

pussåkram♥





Kommentarer
Postat av: matilda s

Nikita var snäll och söt och saknar henne nu! även fast jag var livrädd för henne 6 månader, men jag hade ju en andlidning. Jag saknar henne <3 kan inte klandra henne för det som hände.. <3

2010-05-04 @ 15:47:33
URL: http://cocogreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0