Klubbtävling, 160510

tjenare :) idag var de alltså hopptävling på stallet. jag och pilgrim var med i 50-klassen.

på framhoppningen (i ridhuset) var han jätte duktig, han bjöd mot hindrena och lyssnade jätte bra på hjälperna :) men ute gick de inte lika bra, blev uteslutna för han vägrade 3 ggr. men vi kom över alla hinder tillslut så är nöjd me han :) de var ju hans första tävling så med tanke på de skötte han sig bra :) och han har aldrig hoppat såna titt-hinder som de var på tävlingen ;p,
men vi kanske inte hade fått nå vägringar om jag hade varit beredd på de, när han hoppade första hinder (de som jag oroat mej för) tänkte jag att han hoppar resten, menmen. de går nog bättre nästa gång (y)

ska nog vara tävling om 2 veckor igen så då kan vi försöka igen :)<3






 

kanske kommer nån mer bild om leif skickar :p

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0