prao

Idag hade vi prao :) jag praoade med tova på ICA, de var faktiskt ganska kul (y) vi plockade upp varor hela dagen! och när vi slutade fick vi varsin chips-påse och läsk :D så  satt å tjocka en stund men sen for jag till stallet. och de var så helvettes varmt så jag och snoppis gick på en promenad i skogen. haha och när vi var på gamla ökx-vägen så ställde han sej i en vattenpöl och så blåste han genom näsborrarna så att vattnet "flyttade" på sej. och så blåste han så nåra gånger och sen kollar han upp på mej, med öronen fram å värsta busig blick, en stund och sen började han blåsa igen ;) haha min lilla sötnöt ! <3<3<3 sen cyklade jag hem å så har jag köpt glass från glassbilen (y) :D

nu tjocka mera, fast först dusha. pussåkram♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0